katta
Antal inlägg: 23
Loggade in: 01 jan 2009
Utloggad
hej jag har en fråga. jag vet inte riktigt hur jag ska göra. jag har alltid velat haft det där tradionella bröllopet i kyrkan där pappa ska ge bort mig o.s.v. men nu har jag fått som lite lust att bara åka utomlands och gifta mig i lugn och ro. men jag vet inte. för jag vill som göra det här med att planera och fira med vänner och familj. men ibland när man ska planera vissa saker så kan jag sitta och tänka "nä gud jag orkar inte" . men ändå så vill jag inte göra en utav de här sakerna och sen ångra mig. för man gifter sig ju bara en gång förhoppningsvis. är det nå mer som har känt så här? och vad har ni gjort då?
/katta
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 02 sep 2007 14:26
Ända sen jag var liten så har jag drömt om ett tradionellt bröllop. Ivåras låg min då blivande man på sjukhus pga fruktansvärd huvudvärk,dom tom misstänkte tumör. Då sa jag att vi kan gifta oss borgligt och strunta i allt annat. Men min blivande sa att eftersom jag alltid drömt om detta så skulle jag förmodligen ångra det resten av mitt liv........och det är nog sant.
Vi gifte oss den 18/8 precis på det sättet som vi ville,jag fick min underbara dag. = 0)
Det viktigaste tror jag är att man gör som man vill inte som nån ANNAN vill.
En annan sak är oxå att börja planera i tid och delegera ut saker till andra,släktingar och vänner hjälper säkert till med olika saker.
Jag är verkligen glad att vi gjorde som vi gjorde, fast det var urjobbigt ibland och man tänkte,som du säger, " jag skiter i allt nu!!!! Då är det bara att släppa allt för ett tag ,för känner man så så är det ingen ide´just då. Man får försöka lite senare eller dan efter igen.
Jag hade oxå stor hjälp avv alla tjejer(och killar?????) här på BG. Dom är guld värda........man får massa ideér och byter erfarenheter.
Tänk igenom ordentligt hur NI vill ha det och ta hjälp av släkt och vänner.
Lycka till. Kramar// Monica
PS. Det var ingen hjärntumör, dom vet inte vad det var.....