02 sep 2007 15:38
1 svar
2009 klick
Då var det avklarat!!
Jag har haft världens underbaraste möhippa! Så här gick det till!! Jag vart kidnappad hemma kl 8 och det blev champangefrukost. Sen fick jag papiljotter i hela håret och sätta på mig riktiga tantkläder och slöja! Fram på blusen fäste de en lapp där det stod: Snart gift!! Inte nog med det så fick jag en nappflaska med vin att hänga runt halsen. Min brudbukett bestod av en kronärtskocka. Sen gick vi runt lite i centrum innan vi tog tåget till stan. Där inne mötte en till tjej upp och vi for vidare till karlberg där jag fick göra godishalsband. Sen fick jag fotas i underkläder med en fotograf!! Skit vad det var roligt, jag har nog aldrig känt mig så sexig förut!! Ska lägga opp kort lite senare! Sen åkte vi tillbaka till stan där jag skulle klippa 10 st tvättråd på killars kalsonger, lätt avklarat! Efter det hade jag auktion i kungsan på mina halsband, sålde dem för 20.50 kr haha. sen fick jag klättra klätterväg och åka på en elektrisk surfbräda innan vi mötte upp svensexan och hade middag. Vi var hemma vid 21.30 och somnade oehört stolt över denna dag!!!