BröllopsGuiden
14 sep 2007 14:24       15 svar    5704 klick

Köp inte från En Liten Smula i Norrtälje

cilapuh
Antal inlägg: 1
Loggade in: 14 sep 2007
Utloggad
Total besvikelse - vi hade tårta som efterrätt eftersom stället fått utmärkelser. Vi nästa dreglade över tanken på hur den skulle smaka. Smakade inte mycket. Bottenlagret var en stenhård chokladplatta som inte gick att skära i. Och En Liten Smula lät förvånade över detta, men personalen berättade att detta har hänt förut med deras tårtor - varför då fortsätta göra dem så? För att ni som funderar på tårta inte ska bli besvikna, hoppa över detta ställe som tänkbar tårtleverantör.
Fru Trogensson
Antal inlägg: 127
Loggade in: 18 maj 2008
Utloggad
Skrivet 14 sep 2007 15:38
Jag har beställt därifrån och jag hoppas den blir bra!!!! Vi ska ha moussetårta på sockerkaksbotten! Den kanske är lättare att skära i?? Jaja, det lär iaf märkas imorron...Jag håller tummarna ;0)
Fru Trogensson
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 20:10
En total besvikelse!!!!!! Det såg inte ens ut som tårtan jag beställde, inte ens samma fyllning!! Jag skulle ha en vitchockladstårta med jordgbbskompott och limepanacotta men fick en citronmoussetårta med hallonkompott och vitchocklad på sidorna..Visst den var god men man blir besviken när man inte får det man har beställt...Ringde iaf henne så hon ska återkomma till mig imorron!!!
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 21:41
Men herregud, hur kunde det bli SÅ fel? Det var ju inte ett rätt, har de överhuvudtaget lyssnat på dig när du gjorde din beställning? Även om tårtan nu faktiskt var god, så vill och SKA man ju få det man beställt och betalat för!? Jag hade blivit förbannad...Verkligen under all kritik!
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 17 sep 2007 12:43
Vad förbannad jag skulle blivit!!!!!! Sååå fel får det ju inte bli!!!!Hoppas ni får nån sorts kompensation för detta! Gjort är gjort och det går ju inte att få eran bröllopsdag tillbaka men iaf!!!! Lite plåster på såren borde ni verkligen få!!
Tänker dom inte på att sånt här sprider sej???!!!
Det var ju bra att tårtan smakade bra men ändå........!!
Usch vad upprörd jag blir men det är sååååå j---a dålig stil!!!
Skriv gärna och berätta vad dom hade för "ursäkt".
Kramar// Monica
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 17 sep 2007 18:33
Gud så trist!!
Ett tips (fast alldeles för sent) Tösses! Hur bra som helst. Vi fick den perfekta tårtan... Otroligt bra service, o kunnig personal.
Muminmamman
Antal inlägg: 139
Loggade in: 02 jun 2009
Utloggad
Skrivet 17 sep 2007 19:59
Jösses! Jag hade gått i taket, tänk bara på en sådan sak som allergier, hallon är stor skillnad mot jordgubb! Hoppas verkligen de kompenserar snyggt och det var i tur i strulet att den var god...men ändå, på dem bara, på dem! Och låt oss veta hur det gick ;-))
Carro
Antal inlägg: 38
Loggade in: 08 okt 2008
Utloggad
Skrivet 24 sep 2007 22:49
Fy vad tråkigt=(

Men tack för tipset... Jag håller på att fundera på var jag ska beställa tårta och nu vet jag var jag INTE ska beställa någonstans. Vet ni några andra ideer positiva som negativa...
Fru Trogensson
Utloggad
Skrivet 27 sep 2007 18:54
Nu har jag pratat med dem, de säger att vi får tillbaka alla pengar (4500) + en natt gratis i deras bröllopsvit som de ha i Norrtälje, Tack!!! Känns lite bättre nu, men som sagt det var inte kul att se tårtan på bröllopsdagen och ha den paniken jag hade!!!
ZoniC
Antal inlägg: 1
Loggade in: 12 jun 2008
Utloggad
Skrivet 24 mar 2008 14:11
Ja det var synd!!.

Och synd att dömma dom!!! Vi hör bara er sida!!.

Jag veten heldel par som har varit hel nöjda också!!.

Mvh Peter
jojoliten
Antal inlägg: 206
Loggade in: 27 feb 2020
Utloggad
Skrivet 24 mar 2008 17:15
ush vad hemskt.. men vad skönt att ni iaf får tillbaka pengarna och en mysig natt i deras bröllopssvit kan ju inte vara helt fel? :) Bra att dom ger lite plåster på såren då har dom ju iaf erkänt sitt misstag.
citronfjärilen
Antal inlägg: 126
Loggade in: 22 sep 2008
Utloggad
Skrivet 26 mar 2008 13:33
hade ni besträllt den tårtan med rosorna på och fått den andra modellen eller?
Dom var ju inte lik varandra.
verobar
Antal inlägg: 92
Loggade in: 11 jun 2008
Utloggad
Skrivet 26 mar 2008 14:18
mm, det vet du säkert Peter...
Här är det två missnöjda par dock.
Clara
Antal inlägg: 2
Loggade in: 30 maj 2008
Utloggad
Skrivet 30 maj 2008 07:29
Konstigt att Peter vet så mycket......
Denna Peter måste ju vara samma Peter som är tillsammans med ägaren till En liten Smula.
Konditorn
Antal inlägg: 6
Loggade in: 01 okt 2009
Utloggad
Skrivet 27 jul 2008 22:06
Sånt här får inte hända! Tänk allergiker och liknande. Det är stor skillnad på choklad och citron! Inte kul när man betalar dyrt och får skit!
Dessutom är tårtan på bilden så pinsamt dåligt ihopsatt så man tror ju inte att det är ett "proffs" som gjort det...stackars er!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!