BröllopsGuiden
16 sep 2007 13:25       11 svar    1967 klick

Hjälp!

anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Nu behöver jag er hjälp! Jag har köpt min drömklänning, men den är så urringad i ryggen att jag behöver en behå där man kan korsa banden långt ner på ryggen och det MÅSTE vara en push-up (eftersom jag är nästan bröstlös)!! Jag vet att jag har sett såna, men så klart hittar jag ingen nu när jag behöver en. Hoppas att ni kan hjälpa mig :)
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 13:33
Har du kollat på Lindex? Jag köpte en push-up med avtagbara och förändringsbara axelband, den är superbra!! Dock var det ett tag sedan jag köpte den, så de kanske inte har den kvar längre?
anna.e
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 14:02
Tack för tipset, men det funkar inte på mig. Det måste vara en med band och med push-up! Jag har provat en med silikonband i ryggen, men jag tycker att det syns eftersom de glänser lite grand. det är alltså inte axelbanden som är problemet utan det som går på "tvären" i ryggen. ;)
Duffy
Antal inlägg: 259
Loggade in: 14 jul 2013
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 17:16
Jag har en jättebra BH. Den är inköpt på HM....tror att jag köpte den på postorder i katalogen för 1½ år sedan. Jag kikade på nätet nu och i min katalog som jag hade hemma, men jag hittar den tyvärr inte där.

Men den är jättebra....axelbanden går att ändra hur du vill och banden i ryggen går att korsa i fram och bak....

Hoppas att du kan hitta en..
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 20:05
Anna, jag förstod precis vad du menade! Men de här nude bra's är faktiskt kanonbra, även om man har mindre byst. De har dessutom push up effekt och skapar en vacker klyfta. Annars så tycker jag att du ska kolla på Lindex, jag köpte en bh där som sagt, och där kan du korsa bh-banden längre ner på ryggen. Kanske twilfit också har något?
Muminmamman
Antal inlägg: 139
Loggade in: 02 jun 2009
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 20:07
Jag köpte på Lindex för bara några veckor sedan, en hudfärgad som man kunde variera banden på i all oändlighet...typ. Den satt perfekt, men push up och små kuddar i som man kan välja bort. 149 kr gjorde inte saken sämre! Lycka till!
anna.e
Utloggad
Skrivet 16 sep 2007 21:09
Tack för alla svar och komplimang :)
Imorgon är jag ledig så då ska jag ta en tur till Lindex och leta behå. Jag tror inte att jag kommer känna mig bekväm med en sån där silikongrej, men jag ska ha det i bakhuvudet om jag inte hittar någon annan. Det kan ju vara värt att prova. De var inte så dyra såg jag när jag letade runt på nätet.
Neaneon
Antal inlägg: 173
Loggade in: 17 sep 2007
Utloggad
Skrivet 17 sep 2007 15:54
Inget svar på frågan men jag måste bara få säga att du har en riktigt snygg klänning!!
anna.e
Utloggad
Skrivet 17 sep 2007 16:08
Tack!!

Idag har jag varit på Twilfit och de hade band att fästa i bh:n så att man kunde korsa bakstycket längre ner och sen knäppa fram på magen. Precis vad jag letat efter så istället för att behöva köpa en ny bh blev det bara ett par band för 49:-!!!

Jag har inte testat än, men det borde funka.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!