BröllopsGuiden
06 okt 2007 18:13       10 svar    2401 klick

kanacca,sheshopping osv....

MrsdD
Antal inlägg: 22
Loggade in: 13 jan 2008
Utloggad
Hej alla glada,jag hänger inte sådär jättemycket här men nu när jag kollade in forumet så känns det lite när jag ser så många vilja köpa från vissa företag i kina. Alltså jag själv är väldigt insatt i det hela och ville bara skiva några små ord...kan ni ta er en titt på de här trådarna som jag har skrivit i innan ni beställer...menar inget illa utan känner bara att jag vill dela med mig utav mina erfarenheter.
http://www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2482016.html

http://www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2526656.html

det är jag som är serenity om någon undrar
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 07 okt 2007 07:56
Hejsan.
Jag är ju redan gift och hade inte dessa problem eftersom jag hyrde klänning men det är många här som har diskuterat dessa "problem". Tycker det är bra att du delar med dej av dina erfarenheter.
Du skrev att du startat eget.....blev nyfiken. Berätta!!!!!!
// Monica
MrsdD
Utloggad
Skrivet 07 okt 2007 16:12
hej hej!
tack så mycket :-)
tyvärr kan jag inte gå in på mitt företag eftersom det har med bröllop att göra och det vore reklam men jag kan säga att jag jobbar med dessa kinaklänningar det är därför jag är så insatt :-D
mammamuu
Antal inlägg: 202
Loggade in: 06 maj 2008
Utloggad
Skrivet 08 okt 2007 21:20
Just det.....tänkte inte på att det skulle bli reklam....Synd för mej...; )
Lycka till med ditt företag iaf!! = )
MrsdD
Utloggad
Skrivet 11 okt 2007 23:14
hallåå..allihopa! kolla hit!

snälla läs dessa trådar där uppe så ni vet vad ni ger er in på!
cat0181
Antal inlägg: 129
Loggade in: 07 jan 2009
Utloggad
Skrivet 11 okt 2007 23:35
Jag köpte min klänning ifrån 1koo och jag är supernöjd med min. Jag vet att det är fler än jag som köpt sina i från kina och är jätte nöjda. Så visst, det är en chansning, men för den 1000lappen det är frågan om i stället för 5000-10000 så kan jag tycka att det är värt att testa! Men det är min åsikt...
MrsdD
Utloggad
Skrivet 12 okt 2007 11:28
Ja 1koo är jätte bra och visst om man beställer en vanlig typisk klänning med några broderier så får man hem en fin klänning MEN de har klänningar som de inte ens har materialet till på deras hemsida. tro mig jag har beställt själv och fått hem mardrömmar! har också pratat oändliga timmar med både kanacca och sheshopping...sitter fortfarande och väntar på mina tygprover på silke,taft och siden.

Så jag vet verkligen vad jag pratar om,jag jobbar och har startat eget inom det här.

www.millybridal.com

är såååå bra,samma priser som kanacca och dom men dom använder sååå bra tyger och där får man sjukt fina klänningar. dom rekommenderar jag istället för SKIT företag som kanaca och sheshopping!
mani86
Antal inlägg: 4
Loggade in: 27 jan 2011
Utloggad
Skrivet 17 jan 2011 23:54
Hej, tack för en jättebra tråd. Jag hade tänkt köpa en klännig som finns på kanacca, men nu blir jag osäker. tänkte skicka den bilden som de har till millybridal och be dem sy upp den, tror du det är en bra ide? tack
bubblytoes
Antal inlägg: 3
Loggade in: 16 feb 2011
Utloggad
Skrivet 20 jan 2011 20:36
mani86 skrev 2011-01-18 11:34:16 följande:
varför funkar inte millybridal hemsidan?

Hej!
Hittade i forumet att den sidan hade ett alias :http://cinderellabridals.com.
Tog mig lite tid att hitta den! Funderar på att sy upp min brudklänning, har läst mycket om kanaca och de andra ovanstående sidorna. Var inne på att beställa från bla kanaca men drog öronen till mig..
Är det någon som beställt nyligen från cinderellabridals./ Millybridal?? Är så rädd att det ska bli fel och att det inte alls blir som man tänkt sig. Tacsam för svar! :)
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!