BröllopsGuiden
10 okt 2007 22:07       6 svar    23850 klick

Anns fest och bröllopsklänningar...

Neri05
Antal inlägg: 22
Loggade in: 14 maj 2008
Utloggad
Har hittat en sida m fina bröllopsklänningar till bra priser,men sidan känns skum...nån som har beställt klänningar därifrån????
elektra
Antal inlägg: 6
Loggade in: 16 okt 2007
Utloggad
Skrivet 11 okt 2007 17:42
jag har oxå tittat där och skrev till deras sida och frågade varför de var så billiga och det är bara för att de tycker inte att en brudklänning ska vara dyr då man endast använder den en gång
MrsdD
Loggade in: 13 jan 2008
Utloggad
Skrivet 11 okt 2007 23:12
nää...deras klänningar äör från kina och dåliga fabriker också för den delen så låt dig inte luras av det du ser på bilden.
Neri05
Loggade in: 14 maj 2008
Utloggad
Skrivet 12 okt 2007 06:06
hmm...förstod att inte va som det skulle m sidan,för bilderna hon använder finns på andra sidor med.vi ringde o kollade upp m skatteverket och bolagsverker om hon e registrerad som företagare,o nope det va hon inte,bode skatteverket o bolagsverket avrådde att beställa därifrån...o hon har inte svarat på mina mejl...tack snälla alla som skriver tips o råd!både jag och min sambo uppskattar det verkligen!
Guldlock
Antal inlägg: 1
Loggade in: 24 okt 2007
Utloggad
Skrivet 24 okt 2007 17:40
Väldigt konstigt att de inte fanns hos skatteverket?
Såg du på hemsidan att de har bolagsinformation? Där står momsregnr ju.
http://www.annsfbk.se

Jag var i kontakt med henne länge innan jag fick min klänning och jag blev helnöjd.
Inget konstigt sen på fakturan, allt funkade bra.

Kan verkligen rekomendera henne varmt.
Tråkigt att folk ska försöka smutskasta henne, trevlig snäll människa.
tette72
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 feb 2009
Utloggad
Skrivet 11 feb 2009 19:16
Vad du än gör så BÄSTÄLL INGEN klänning där ifrån. Jag råkade göra misstaget. Klänningen var katastrof, såg inte alls ut som den gjorde på bilden. Samt att de inte kunde leverera klänningen i tid. Fick min klänning 2 dagar innan bröllopet. Ligger i tvist med dom nu och har anmält dom till Allmänna Relklamationsnämden.
tette72
Antal inlägg: 2
Loggade in: 11 feb 2009
Utloggad
Skrivet 11 feb 2009 19:18
Jag kan verkligen INTE REKOMMENDERA henne!!!! De har betätt sig skit illa!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!