BröllopsGuiden
15 okt 2007 18:09       13 svar    1729 klick

Karaoke???

susan.h
Antal inlägg: 54
Loggade in: 23 apr 2010
Utloggad
En liten fråga till er alla här på BG. Är det någon som ska ha/har haft karaoke på sin bröllopsfest? Vad har ni för erfarenheter av detta? Var det lyckat/fiasko? Vi har bokat en karaokemaskin och hoppas nu att det inte blir total katastrof!!!
Ellie
Antal inlägg: 19
Loggade in: 04 aug 2009
Utloggad
Skrivet 16 okt 2007 10:44
Har inte varit på någon bröllopsfest med karaoke men vi har själva haft tanken. Karaoke är ju skiiit kul så det måste ju bli en succé! Eller hur? Kan rekomendera Petra på Zax karaoke hon är suverän. www.zax.se
cat0181
Antal inlägg: 129
Loggade in: 07 jan 2009
Utloggad
Skrivet 16 okt 2007 10:59
Skulle INTE boka zax Karaoke! Hon är det mest otrevliga som går i ett par skor!!! (Har flera års erfarenhet av henne) Det finns så många andra kompitenta karaokeföretag. Vi ska ha karaoke på vår fest och tror att det kan bli mycket populärt! Det beror helt på vilken typ av människor som kommer.
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 16 okt 2007 13:04
Jag skulle nog försöka snoka runt bland mina nära och kära och se vad dom tycker om karaoke. Det vore trist om de flesta ogillar det.
Själv anser jag att det är det värsta som finns.
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 16 okt 2007 21:08
Håller med anilä; fundera/fråga om det är något som kan passa just era gäster. För det beror ju på vilket sällskap man är. Jag fick en tanke om "karaoke-rum" till tonåringarna på vår fest...? ;)
wanderoy
Antal inlägg: 7
Loggade in: 20 feb 2009
Utloggad
Skrivet 06 feb 2008 07:06
Hej hej. själv jobbar jag med karaoke och jag tänker inte ha det på mitt bröllop. visst vet jag flera som haft det men jag personligen tycker inte att det passar på bröllop. och som svar till tidigare inlägg så måste jag säga att det är personligt att en viss tycker att jag är otrevlig det har inget med hur jag jobbar. ( jag äger Zax karaoke ) men som med så mycke annat måste man ju själv känna efter vad man tycker. tycker man om att gå på karaoke och vet att flertalet gäster tycker om sånt kan man nog ha karaoke. hoppas du blev klokare.
Mvh Petra
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 06 feb 2008 07:42
Kan ju vara svårt det där med kareoke då inte alla har modet att sjunga inför alla. Ett roligt tips är då Singstar från playstation! Det är verkligen JÄTTE KUL! Och jag hatar kareoke! I Singstar sjunger man samtidigt som den riktiga artisten och man får poäng. Man kan oxå sjunga mot varandra. Har gått på många fester med detta och folk "slåss" om mickarna :D
wanderoy
Utloggad
Skrivet 07 feb 2008 16:34
men på ett bröllop? på möhippan förstår jag det totalt då alla inklusive bruden är lite på lyset men vill man värkligen dricka sig modig nog att sjunga på sitt bröllop?
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 07 feb 2008 20:48
Det är ju därför Singstar är sååå mkt bättre! För att man kan ställa in volymen på micken så att man inte hörs så mkt eller så kan man, om man e modig ställa in så man överröstar orginal sångaren. Finns ingen anledning till att supa sig modig till att sjunga till Singstar... av egen erfarenhet får man dessutom bara sämre med poäng ju mer man dricker :P
wanderoy
Utloggad
Skrivet 10 feb 2008 01:00
hmm kan undra om du hamnat på dålig karaoke? eller så är det jag som hamnat där. iaf lycka till med bröllop och karaoke. själv ska jag som sagt inte ha det på mitt bröllop då jag inte tycker att det passar där. men på möhippan är det ju en helt annan sak.
Anna
Antal inlägg: 71
Loggade in: 08 feb 2010
Utloggad
Skrivet 10 feb 2008 14:13
Personligen skulle jag aldrig komma på tanken att ha det på mitt bröllop tycker inte det passar in där MEN gärna på möhippa eller ngn annan fest .... Det är min åsikt men smaken är ju som baken *shock* och tur är väl det ......
susan.h
Antal inlägg: 54
Loggade in: 23 apr 2010
Utloggad
Skrivet 10 feb 2008 19:27
Tack för alla svar som jag fått på min fråga!
Bröllopet är avklarat och karaokemaskinen blev en succé! Både de som var nyktra och de som var lite på lyset gick upp och sjöng.
Ni må tro att vi fick en och annan överraskning, de som man minst anade gick upp och sjöng...=)
Ni kan se på bilderna i mitt galleri att det blev lite trångt på scenen!!!
Lycka till allihopa som fortfarande har sitt bröllop att se fram emot...

*heart* *heart* *heart*
anemon
Antal inlägg: 69
Loggade in: 11 maj 2009
Utloggad
Skrivet 13 feb 2008 08:40
Vi har funderat på att ha det på vårt bröllop. Det kan väl inte bli misslyckat det blir ju musik av alla de slag och röster. Ser det mer som en rolig grej. Fast jag inte gillar att sjunga själv men LITE får man väl bjuda på....
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!