21 mar 2007 10:13
10 svar
2691 klick
tänk om de gör illa honom...
Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
usch... det verkar finnas en tradition av väldigt hemska svensexor i min umgängeskrets... min brors svensexa var alldeles för hård och jag är rädd att det bli samma för min kära = ( är det ingen här som tänker på det?
M:a
Antal inlägg: 229
Loggade in: 25 aug 2007
Utloggad
Skrivet 21 mar 2007 20:55
hur menar du med väldigt hård?
om det är något som oroar dig tycker jag absolut att du ska prata med dom ansvariga för hans svensexa, du ska definitivt inte behöva oroa dig för att han ska skadas på något sätt.
jag litar på Tomas omdöme, hittar hans kompisar på något för galet är han man nog att säga ifrån. men jag litar även på att hans vänner har huvud nog att veta vart gränser går mellan roligt och galet.
hoppas det löser sig för dig!
Jag vill rapportera detta inlägg!
Skrivet 21 mar 2007 21:45
hej kakan!
ville bara tala om att min sambo är asskraj för vad hans polare ska hitta på. jag hoppas att de sköter sig... har tom skrivit ut info både härifrån bröllopsguiden och andra ställen, om hur en svensexa blir lyckad! vad de ska tänka på, tips på aktiviteter, förevigande av dagen etc etc. konstigt att vi tjejer inte är lika oroliga!? iaf inte jag. mest för att jag inte ska vara på topp den dagen. kanske osminkad och att tajmingen ska vara alldeles fel...
Kakan
Utloggad
Skrivet 21 mar 2007 22:39
ja jag har försökt framföra att de inte får putta ner honom i vattnet från västerbron ; ) det är typ på den nivån. hörde om en kille som fick gå altargången fram i kryckor. men jag ska nog prata lite mer med de och verkligen säga att det finns vissa gränser. tack för hjälpen!
M:a
Antal inlägg: 229
Loggade in: 25 aug 2007
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 14:43
kryckor?! herregud vad tänker karlar med?
Kakan
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 20:23
de gör inte det! inte när det kommer till svensexor...
soffipropp
Antal inlägg: 10
Loggade in: 09 sep 2008
Utloggad
Skrivet 25 jul 2007 22:55
På min blivandes svensexa hade de paintball bla. Alla hade skyddskläder utom han!!! Han hade jättefula märken över hela överkroppen efter det! Men Marcus tyckte inte att det var så farligt! Jag hade inte gillat den aktiviteten på min möhippa i alla fall... Man undrar varför killar håller på så här! Jag är lättad över att vår möhippa och svensexa är gjorda och att de var lyckade för övrigt!
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 26 jul 2007 10:25
Så typiskt killar....
Men som sagt, försök att prata med den/dom som ansvarar för aktiviteterna.
Skrivet 26 jul 2007 10:55
jag var inne o läste på bröllopstorget igår... ang svensexa. jösses, vilka aggressiva typer det var där! vi har mkt trevligare stämning här inne på bröllopsguiden!!!
kolla in den tråden. hette typ urspårad svensexa eller nåt. 22 sidor enbart "gräl" mellan människor som inte ens känner varandra......
Lenis75
Antal inlägg: 270
Loggade in: 26 sep 2007
Utloggad
Skrivet 26 jul 2007 11:14
Var in på BT men hittade inte den tråden. Men det är verkl skum stämning där......"Vi" har det mycket trevligare :-)
cat0181
Antal inlägg: 129
Loggade in: 07 jan 2009
Utloggad
Skrivet 26 jul 2007 11:14
Jag har hört att det ska vara en jätte otrevlig stämning där. Jag tycker mycket bättre om BG! =) Alla verkar så glada och possitiva här och för att inte tala om hjälpsamma!