BröllopsGuiden
21 mar 2007 23:10       8 svar    2373 klick

naglar...

Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
någon som kan tipsa om ett riktigt bra ställe i sthlm? varför skiljer det så väldigt i pris från ställe till ställe? det kan ju handla om typ 500 kr..
Frida
Antal inlägg: 231
Loggade in: 20 mar 2017
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 09:18
Priset beror nog på var stället ligger, de måste ju räkna in hyror mm i sina priser.
heleneopeter
Antal inlägg: 68
Loggade in: 18 jan 2008
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 09:52
Varför inte fixa naglarna själv! Det finns många bra kit, som du själv kan göra egna naglar med!

Jag har använt dessa i flera år och betalar endast 49:- för 20 naglar! Dessa håller allt från ca 3 veckor upp till ett par månader, beroende på hur du använder händerna! Visst kan någon nagel ramla av, men det är bara att göra rent från lim och sedan sätta på den igen!

Lycka till!
Kakan
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 20:27
tack så mycket! väldigt vackert.. mycket billigare i jämförelse med stan.. super!
JennieJohansson
Antal inlägg: 164
Loggade in: 16 jul 2010
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 13:49
Jag vet en super duktig person. Hon heter Noomi och har en salong i Västertorp som heter Noomi på torget.

Jätte duktig. Har aldrig varit hos någon annan som är lika duktig som hon.

Har själv bokat henne inför mitt bröllop i juni.

/Jennie
JennieJohansson
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 13:54
Vill man komma riktigt billigt undan så kan jag verkligen rekommendera alla att köpa eget nagelsätt. På Tradera och på ebay säljs professionella vertyg och gele ibland under 1000 lappen, och då ingår UV lampa och massa med material.

Det är lätt att göra en förstärkning på sig själv., och vill man ha fransk manikyr är det lika lätt. Mycket lättare än att göra fransk manikyr med nagellack.

Kan verkligen rekommendera detta. Men köp gärna ett tag innan så att man kan ha tid på sig att öva sig fram.

/Jennie
Kakan
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 14:18
trodde sånt var svårt... men kan man göra det lika bra som experterna eller?
JennieJohansson
Utloggad
Skrivet 25 mar 2007 18:12
Jag har själv köpt ett sånt kit. Jag tycker inte att det är ett dugg svårt att lägga en förstärkning.

Men att göra förlängning av naglarna är svårare, därför rekomenderar jag att man köper kitet ett bra tag innan bröllopet och lägger en förstärkning så att man får sina egna naglar långa istället.

Innan jag köpte mitt kit så hade jag redan bokat tid hos Noomi på torget men nu vet jag inte om jag istället ska spara dem pengarna till något annat istället. Jag tycker att det gått långt över förväntan att göra förlängning på sig själv.

Däremot är det skönt att bara få gå till en proffesionell och bli omhändertagen. Det är lyxigt!

Lycka till.
Kakan
Utloggad
Skrivet 26 mar 2007 15:47
jaa... det är nog det jag värderar högst... att få bli ompysslad = ) skoj!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!