BröllopsGuiden
11 nov 2007 17:46       13 svar    11890 klick

Svartvitklänning

Neri05
Antal inlägg: 22
Loggade in: 14 maj 2008
Utloggad
Jag letar efter en svartvit brudklänning,jag har hittat en på millysbridal men är inte riktigt nöjd m den.nån som vet var det kan finnas svartvit klänning/klänningar?
Anna BröllopsGuiden
Antal inlägg: 324
Loggade in: 14 jan 2022
Utloggad
Skrivet 11 nov 2007 19:58
Svart-vita klänningar kommer stort i 2008 års kollektioner. Det ser ut att bli det "senaste" till våren och i liknande stil som din millysbridal klänning på bilden är i. De flesta märken har något som kan passa. Så har du inte superbråttom att köpa kommer det massor snart. Det nya börjar dyka upp i butikerna efter nyår och ibland tidigare. Vi har bl a plåtat några svart-vita Garamaj-klänningar som vi lånat från dem till tidningen som kommer i januari -08 och som redan finns i deras butiker. Urläckert med svart-vitt tycker jag också!
Neri05
Utloggad
Skrivet 11 nov 2007 23:19
tack snälla! då ska jag inte ha bråttom utan ha lite is i magen o hoppas på att jag kmr hitta min svartvita klänning :P
MissA
Antal inlägg: 40
Loggade in: 02 jun 2009
Utloggad
Skrivet 02 jan 2008 18:12
Jag har beställt min svart/vita klänning från Milly. Men eftersom jag inte riktigt hittade någon jag gillade så skickade jag med bilder på klänningen jag fastnat för och så ska de göra den med svarta broderier istället för vinröda som på bilderna.

Kanske kan vara ett tips att hitta en modell som du gillar och sen få den uppsydd i dina färger.

// Lycka till
Miss A
Neri05
Utloggad
Skrivet 06 jan 2008 18:57
Jag var inne o kollade på klänningarna...ojojoj vilka otroligt vackra klänningar det fanns...men jag såg inga priser på dom??måste man ringa dom o kolla det elr e det nån som vet var priserna står?
Saralo
Antal inlägg: 6
Loggade in: 08 apr 2008
Utloggad
Skrivet 09 jan 2008 11:30
Vad härligt att höra att svart börjar närma sig på vårens klänningar. Jag ska gifta mig borgerligt och börjar få lite panik över att jag har en svart och silvrig klänning. Vi vill ha en enkel cermoni och en enkel klänning. Dvs inte en riktig bröllopsklänning så då hittade jag en jättefin svart med inslag av silver. Men kan man verkligen gifta sig i det..?? Oroar mig lite.. :/
marfa522
Antal inlägg: 331
Loggade in: 08 dec 2008
Utloggad
Skrivet 25 jan 2008 14:33
Vara inne på tradera och kollade på klänningar och har börjat prata med en av försäljarna som säljer måttbeställda klänningar. Hon var jätte trevlig och sa att man kan få klänningarna i de flesta fäger. Dessutom hade de flera snygga tvåfärgade klänning.
Själv vill jag oxå ha en snygg svart-vit klänning och funderar starkt på att beställa från henne.

http://www.brollopsklockor.com/
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!