BröllopsGuiden
22 mar 2007 08:38       8 svar    2993 klick

Toastmaster

anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Hej
En knasig fråga kanske men vad ger ni er/era toastmastrar som tack för all hjälp?
frk matsdotter
Antal inlägg: 181
Loggade in: 07 okt 2007
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 20:43
jag har köpt ett visit/kreditkortsetui. därpå har jag graverat in Toastmadame "Diddi". kostade 200, tycker jag var fint och prisvärt. det är min syster som ska vara toastmadame, jag vet att hon använder denna tingest varje dag. jag vill ge henne något med tydlig anknytning till all den bröllopshjälp vi fått av henne. hon kommer att se denna varje dag och påminnas att hon hade "hedersuppdraget". (vi har ingen vuxen tärna eller bestman)
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 22 mar 2007 21:22
Ja men det lät ju som en toppen ide, ska fundera ut något som min toastmadam kan ha användning för
Tack så mycket
Ullen
Antal inlägg: 28
Loggade in: 01 okt 2007
Utloggad
Skrivet 24 apr 2007 12:26
Är min syster och hennes sambo som skall vara toastmasters och värdpar för oss. Syrran får valfri behandling på en skönhetssalong och vad hennes sambo får vet jag inte det står min blivande man för. Skulle gissa på ett nytt verktyg. Låter knasigt i våra öron kanske men det är vad dessa pojkar gillar.

Vi funderar även på att bjuda med dom på våran bröllopsresa. Vi har så olika viljor vad vi vill göra under resan, förutom at vara med varandra. Jag vill ligga still och njuta av värme, han vill ut på äventyr. Så om vårt värdpar följer med kan vi nog få det riktigt bra allesammans
Evasleva
Antal inlägg: 97
Loggade in: 08 nov 2007
Utloggad
Skrivet 26 apr 2007 11:51
En flaska champange kanske?
En middag med er?
En korg med massa mumsiga saker som personen gillar? Favroitgodiset, vinet, ölen, osten, tidningen, badskummet, kakan.
Bernadett
Antal inlägg: 149
Loggade in: 09 apr 2008
Utloggad
Skrivet 30 apr 2007 10:14
Jag tycker att det beror på hur mycket toastamtern koller att ha göra under bröllopet. Våran ska bara hålla 2 tal för oss. Så vi köper nog inget stort. Vi ska göra själva det mesta förberedande. Maten, dryck inköp. Beställning av allt. Vi kommer nog bara ha hjälp under själva dagen. Servera middag. Hålla tal. Musiken. Våra barn kommer att stå framme på vigseln. Självklart ska man ha presenter när någon får en massa uppgifter att sköta.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!