BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Planering Starta ny tråd
24 nov 2007 18:38       4 svar    1112 klick

Hjälp!! Nyss fått sparken!

Britt_Marie
Antal inlägg: 1
Loggade in: 24 nov 2007
Utloggad
Hej alla glada!

Nu har jag en ekonomisk krissituation inför bröllopet om 1 månad!

Jag fick nyss sparken från mitt jobb som djurskötare på en gård för att chefen inte betalat dom fackliga avgifterna. Det gjorde att jag inte fick några pengar när jag råkade ut för en olycka. Chefen sa att han inte ens anställt mej och låsades som att jag bara hjälpte till där frivilligt utan lön!!

Nu har jag på grund av det svårt med ekonomin och jag kan inte arbeta på krävande jobb för jag har min skada.

Men nu har jag hittat ett sätt att få ihop ekonomin tror jag! Det har att göra med internet reklam och hemsidor. Varje gång någon går in på min hemsida och trycker på reklamlänkarna får jag lite pengar från företaget som gör reklam (kostar inget för den som trycker).

Jag har lagt upp min första hemsida med reklam på nu. Vill att ni kollar på den och säger vad ni tycker!! (jag är ny på att göra hemsidor, men lär mej nya saker varje dag!) Extra viktigt nu med tanke på bröllopet!

Min hemsida (kopiera och klistra in i adressrutan):

mintestsida.webb.se

MVH
Britt-Marie
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 24 nov 2007 18:52
Ville vara snäll och hjälpa till, men det verkar inte fungera... :(
Helena K
Antal inlägg: 16
Loggade in: 05 apr 2008
Utloggad
Skrivet 25 nov 2007 09:20
Är Britt-Marie, TS, verkligen seriös? Hon är 54 år (se hennes presentation), ska enligt den gifta sig i augusti -08, men skriver i inlägget här att hon gifter sig om en månad. Kanske en snyfthistoria för att få lite fart på affärerna? Synd bara att hon glömde kolla länken...
anilä
Antal inlägg: 459
Loggade in: 24 mar 2011
Utloggad
Skrivet 26 nov 2007 05:55
ja jag med och det faktum att hon inte varit inne och komenterat eller fixat länken gör det ännu mer skumt
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!