26 nov 2007 21:09
6 svar
2295 klick
Nä fy f-n...
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Nu är det över två månader sedan vi gifte oss, och jag vill göra om det!! Visst var det en underbar dag, allt blev perfekt, men jag hann inte njuta så mycket som jag önskar... :(
Jag vill ha min klänning på mig igen, jag vill bjuda in folk (alla är ju så GLADA på ett bröllop), jag vill GIFTA mig igen (ja, med samma man givetvis hehe). Alla ni som har detta framför er, som ännu ligger på planeringsstadiet; NJUT! Det är så snabbt över!
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 26 nov 2007 22:08
Jag förstår vad du menar trots att jag har mitt kvar. Försöker tänka på att njuta av att beställa ring, planera dukning mm. Fast jag lääängtar sååå efter DAGEN då allt ska ske! :D
Jag vill rapportera detta inlägg!
maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Skrivet 26 nov 2007 22:12
Jag håller helt med dig. Jag sa till min man att vi kanske skulle ta och förnya våra löften om ett år :) Skämt åsido, men det var en sådan helt underbar dag och den tog slut så himla fort. Jag vill också ha på mig klänningen igen (tror jag ska börja ha den varje gång jag dammsuger hemma kanske). Jag vill också ha en fest igen och kanske vara med mer, om ni förstår. Jag säger också till alla som ha det kvar, NJUT, NJUT, NJUT.
Jess
Antal inlägg: 163
Loggade in: 27 apr 2009
Utloggad
Skrivet 26 nov 2007 23:48
Jag och min älskling har faktiskt bestämt att vi sk ha en liknande fest när vi varit gifta i 5 år, vi ska hyra lokal, beställa mat och fira att vi "överlevt" i 5 år...haha
monken
Antal inlägg: 5
Loggade in: 26 okt 2010
Utloggad
Skrivet 30 nov 2007 18:09
Vi gifte oss två gånger faktiskt, eller vad man nu säger. Först en gång med borgerlig vigsel där vi åkte till Gripsholms värdshus tillsammans med bara två av våra närmaste vänner som vittnen. Vi tillbringade hela helgen där och hade det lyxigt och mysigt (rekommenderas!). 7 månader senare, 20 oktober i år, ordnade vi med ett stort bröllop med fest för släkt och vänner (rekommenderas också!). Vi fick vårt äktenskap välsignat i kyrkan och hade en fantastisk dag med allt som hör till ett bröllop. Båda tillfällena är minnen för livet men vi delar det senaste bröllopet med fler. Vi har verkligen fått mersmak men tre bröllop på samma år blir för mycket........ men jag utesluter inte att vi om ett antal år framöver ställer till något festligt igen.
maggan
Antal inlägg: 116
Loggade in: 30 nov 2010
Utloggad
Skrivet 30 nov 2007 18:48
Vi fyller 40 år om tre år så då ska vi ju ha en stor fest, får väl börja planera för den redan nu, tror ni att man kan dra på sig bröllopsklänningen igen då kanske :D .
vonka80
Antal inlägg: 5
Loggade in: 17 mar 2008
Utloggad
Skrivet 30 jan 2008 16:26
Jag känner precis likadant!! Vill göra det igen...var sååå himla underbart!! Folk säger att man kan förnya löftena i framtiden å så men jag vill ju tillbaka till just DEN dagen..Mitt livs bästa dag (och kortaste)!! Älskade klänningen...ska nog ha den vid speciella tillfällen hemma..på årsdagen kanske. Suck...ja vad är väl en bal på slottet....
Vi får nog nöja oss med våra minnen..