BröllopsGuiden
23 mar 2007 11:58       4 svar    2178 klick

Lämnat in förlovningsringen...

Den blivande bruden
Antal inlägg: 70
Loggade in: 09 sep 2010
Utloggad
...till guldsmeden så att han kan anpassa den till vigselringen. Han ska slippa till kanterna så att ringarna passar ihop ännu bättre och höja upp stenen något.
Känns så tomt att vara utan ring. Man vänjer sig snabbt : ) Längtar tills jag får ha båda ringarna. Hur ser era ringar ut??
bubblan
Antal inlägg: 185
Loggade in: 20 jul 2007
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 12:03
Förstår vad du menar! Jag var tvungen att lämna in min ring för reparation! Jag hade tappat en sten! Gud så jag saknade den! Var tvungen å sätta dit ett suppstitut så länge! Tihihihi! :)
Fånig man är! :)
Vi väljer olika ringar Pär och jag!
Jag kommer att ha en i rött guld och med sju stycken diamanter! Pär har valt en slät ring lika dan som hans förlovnings ring men i vitt guld i stället! Jag tycker de är viktigt att välja en som man kommer att gilla även när man är 95år :)
Kakan
Antal inlägg: 152
Loggade in: 10 aug 2008
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 12:35
jag vägrar lämna ifrån mig min ring = ( men jag måste förminska den lite... hemska öde...
Den blivande bruden
Antal inlägg: 70
Loggade in: 09 sep 2010
Utloggad
Skrivet 23 mar 2007 12:58
Nä, det ville jag inte heller egentligen... men men. Jag fick ju lämna in både förlovningsring och vigselring. Känns inte alls skoj men de blir säkert jättefina : ) Ringarna är i vitt guld. Förlovningsringen är 5 cm bred och har en diamant i mitten och vigselringen är 3 cm bred och har 12 diamanter runt hela.
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!