BröllopsGuiden
28 dec 2007 16:55       3 svar    5588 klick

något bra budget alternativ

carin83
Antal inlägg: 42
Loggade in: 24 mar 2008
Utloggad
Någon som har ett bra förslag på någon liten tripp man kan göra efter bröllopet för att slappna av lite. Plånboken är inte så tät längre ;) av vissa anledningar. Men vi känner att vi vill komma iväg. Har varit inne på allt från spa weekend i sverige till att åka till Paris. Någon som har bra förslag på destinationer och likannde? alla förslag mottages tacksamt. :)
bagatelle76
Antal inlägg: 107
Loggade in: 25 mar 2010
Utloggad
Skrivet 28 dec 2007 17:30
När jag och min sambo förlovade oss var vi i Kairo, Egypten och det var mycket prisvärt. Hotell, flyg i 9dgr kostade 9000kr för 2pers, och då bodde vi på ett bra fint hotell. Sen så är allting annat billigt där oxå t.ex: taxi, mat mm. :)
carin83
Antal inlägg: 42
Loggade in: 24 mar 2008
Utloggad
Skrivet 28 dec 2007 18:37
:) Tack för tipset. Men jag har gjort världens klipp. Hittade en resa till Aten för två personer 9/4 för 350 kr per person (tur och retur). ABSURT!!!! :D Bokade den på direkten, nu är den betald. Fick tips av min pappa att man kan åka dit och leta upp hotell när man är där. Han har tydligen varit där 4 ggr och har tips på hotel för 200 kr natten. hi hi hotellet kostar nästan lika "mycket" som resan.

Jag ringde upp Sterling för å fråga vad haken var och att jag trodde att något va fel på deras hemsida. Han bara skattade i andra änden.
Nu är det jag som tipsar er gå in på sterlings hemsida om ni söker flygstolar. :)
elljay
Antal inlägg: 66
Loggade in: 07 nov 2011
Utloggad
Skrivet 03 nov 2011 14:25

En gammal tråd, men ämnet i sig blir väl aldrig inaktuellt antar jag.

Min kompis har det lite kärvt med pengarna nu och gifter sig snart, av en slump hittade jag ett erbjudande på Groupon idag, jag ringde och tipsade henne och de bokade på direkten, så... nu ska de till Teneriffa en vecka.

Kändes först nästan dumt att tipsa henne om det, för det kanske inte är den mest romantiska resan? Jag vet inte, men jag tänker att de nog får det fint ihop oavsett var i världen de åker. Wink

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!