BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Vigsel Starta ny tråd
09 jan 2008 09:53       3 svar    2228 klick

Hur känns det för er som också gifte er 2007?

Den blivande bruden
Antal inlägg: 70
Loggade in: 09 sep 2010
Utloggad
Vi gifte oss 12 maj 2007. Känns härligt att vara gift och vi hade ett jättemysigt bröllop!

Är det någon annan än jag som tycker att det känns lite tomt att inte behöva planera längre?
Fast det är ju rätt skönt att bara kunna njuta av den här våren utan att behöva bröllopsplanera :P

Jag har lagt in lite bilder i bildgalleriet för er som är nyfikna.

Kram på er och lycka till alla som gifter sig 2008!!

*hug*
Den blivande bruden
Antal inlägg: 70
Loggade in: 09 sep 2010
Utloggad
Skrivet 09 jan 2008 21:45
Oj då, inga svar på min tråd

Ville väl mest snacka lite med er som gift er och höra lite reflektioner och tankar från er såhär efteråt. Hoppas ni alla mår jättebra och är lyckliga.

*hubba*
anna.e
Antal inlägg: 291
Loggade in: 09 nov 2008
Utloggad
Skrivet 09 jan 2008 22:00
Jag är själv i planerings-tagen, men tror redan nu att jag kommer att sakna allt när det är över trots att jag inte försöker vara nån "bridezilla" ;)
Förstår att det känns tomt. Du får hitta på något annat att planera! En semester kanske?
Jag ska genast gå in och kika på dina bilder.
Kram själv!
famlyth
Antal inlägg: 217
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 10 jan 2008 19:21
Vi gifte oss den 9 sep 2007 och njuter av att vara herr och fru Lyth.
Klart att jag kan sakna all planering, men det är också rätt skönt att sitta och titta på alla bilder och filmer som togs under vår fantastiska dag och bara njuta. Är ibland inne och klämmer lite på klänningen... kände mig så fin i den. Tiaran ligger i ett fint glasskåp tillsammans med mina blommor, vår cake topper, sånghäfte och inbjudan mm. Vi fick idag ett fotoalbum av vår fotogaf innehållande 200 bilder, så jag har suttit och myst över den ett tag.

Jag har även fått glädjen att få vara Tärna på min bästa vänns bröllop den 1 mars och är i full planering kring detta. Ska bli riktigt kul...

En annan är att Vårt fokus flyttats till min magen, som nu innehåller en liten krabat på 17 veckor. Så livet går vidare men nya spännande upplevelser och erfarenheter.

Lycka till alla ni som planera och pysslar med alla förberedelser inför er stora dag. Stressa inte... utan njut och ha roligt tillsammans under tiden fram till ert bröllop. Glöm inte att ha bröllopsfira dagar i veckan! Annars kommer ni att tycka att det är trist och stressigt på slutet.

Kram Mia
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!