BröllopsGuiden
10 jan 2008 21:53       5 svar    1070 klick

Internet

tollartjejen
Antal inlägg: 59
Loggade in: 14 jun 2010
Utloggad
Hej! Jag sitter en del o kikar på Tradera där det finns mängder av klänningar. Vågar man handla? Någon som handlat på detta vis? Jag är ute efter angelo-klänning o många av de klänningarna är liknande. Tacksam för svar//Liza
CatharinaJimmi
Antal inlägg: 219
Loggade in: 22 aug 2010
Utloggad
Skrivet 10 jan 2008 22:20
Jag köpte min på tradera och blev supernöjd, den var mycket finare i verkligheten. De är oftast inte äkta men väl gjorda kopior från Kina. Min är Maggie Sottero-kopia och kostade mig bara 3500kr
tollartjejen
Antal inlägg: 59
Loggade in: 14 jun 2010
Utloggad
Skrivet 10 jan 2008 22:59
Kanon! det är ju roligare att bära en klänning som ingen annan haft förut och man har inte lust att lägga ut en förmögenhet heller...finns roligare saker att lägga de pengarna på i så fall! tack för "pushen"
Vanlee
Antal inlägg: 60
Loggade in: 29 jul 2008
Utloggad
Skrivet 14 jan 2008 22:59
Jag köpte min på Tradera, för 1500 kr + rekommenderad frakt 200 kr. Den skulle sys upp efter mina mått, men när den väl levererades så var den visserligen jättevacker men både för stor och för lång!

Nu var ju inte det hela världen; jag har varit hos en sömmerska med den så nu sitter den fint, och det totala priset för klänning + sömmerska blev inte alls dyrt, men ändå! Det känns lite som om man måste ha tur när man köper på Tradera, lite att köpa grisen i säcken är det ju när man inte får prova klänningen innan köp. Sen varierar det nog mellan olika säljare också, vissa är väl mer seriösa än andra. Jag har läst andra köpares kommentarer till "min" säljare och många har fått klänningar som sitter bra. Antar att jag hade otur...
nurse
Antal inlägg: 52
Loggade in: 16 jun 2008
Utloggad
Skrivet 15 jan 2008 16:09
Betsäll en från Kina, billigt och bra och enkelt att beställa finns oilka sidor med massor av klänningar ex sheshopping.com, millybridal.com,1koo.com,kanacca.com
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!