BröllopsGuiden
ÄMNE I FORUMET: Brudgummen Starta ny tråd
10 jan 2008 23:06       3 svar    1515 klick

Näbb??

Marre_R_S
Antal inlägg: 68
Loggade in: 11 aug 2008
Utloggad
Hej! tänkte bara höra om näbbkläder? Jag har en son som kommer va 4 år när jag gifter mig och undrar, måste man verkligen köpa en kostym för 1000kr som han kanske bara använder en gång? eller kan jag bara köpa några snygga linnebyxor, skjorta och en slipover... eller ser det dumt ut?? Han ska gå med in i kyrkan.. kanske en dum fråga.. HiHi
susan.h
Antal inlägg: 54
Loggade in: 23 apr 2010
Utloggad
Skrivet 11 jan 2008 12:28
Jag tycker inte heller man behöver lägga ner så mycket pengar på något som ändå kanske blir förstört under festen... Till våran 7-åring köpte vi ett par ganska enkla men snygga byxor till halva priset i butik (börjar på L och slutar på x..) Enkel vit skjorta till. Däremot beställde vi en väst och slips från Little Fairies, kostade inte alls mycket... Du kan se på bilderna i vårt galleri...
Lycka till med all planering *hug*
tussigumman
Antal inlägg: 75
Loggade in: 23 nov 2016
Utloggad
Skrivet 11 jan 2008 15:55
Man kan hyra näbbkläder också, men jag har ingen aning om vad det kan kosta.

Hade jättegärna haft en näbb (älskar barn), men det finns ingen i min släkt eller bekantskapskrets som har barn i lagom ålder *cry*
Marre_R_S
Antal inlägg: 68
Loggade in: 11 aug 2008
Utloggad
Skrivet 15 feb 2008 22:32
Tack för era svar... Jag hittade svarta fina byxor till bra pris och en svart väst har jag sprungit runt och letat efter... JÄTTESVÅRT att hitta... MEN sen kom jag till en affär och vad jag ser jag där.... jooo jätte fina svarta finvästar...för mer än halva priset.... 39kr... HELT otroligt!! Han blev SÅÅÅ fin!!! :) Nu är det bara skjorta och slips som fattas... Snacka om tur!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!