BröllopsGuiden
13 jan 2008 14:27       5 svar    2256 klick

Vilken frisyr, brudar?

Omröstningen är slut ( dagar kvar)
Vanlee
Antal inlägg: 60
Loggade in: 29 jul 2008
Utloggad
Ja, så var det ju det här med frisyr... Vet bara att jag vill ha en halvuppsättning (att lite hår faller ner över axlarna ser snyggast ut till klänningen) och att jag vill ha lite hår framtill som lugg, så att det inte är helt tillbakakammat från pannan och ansiktet. Inte något alltför avancerat, men kanske inte heller något som jag skulle kunna fixa själv på en kvart med hårsprej & locktång. HJÄLP! :P
Alternativ Resultat
Klicka för större bild 100% (21)
Klicka för större bild Tänkte kanske bara två eller tre slingor som fästs ihop, och då med enklare hårsmycken som pärlor el. liknande. 100% (21)
Klicka för större bild Fast med en kraftigare slinga framtill och utan de mystiska hårsmyckena.. 100% (21)
Marre_R_S
Antal inlägg: 68
Loggade in: 11 aug 2008
Utloggad
Skrivet 13 jan 2008 16:45
Jag röstade på nr 1, dårför att jag har också den bland mina favoriter.. Tycker den e jätte fin!!
Vanlee
Antal inlägg: 60
Loggade in: 29 jul 2008
Utloggad
Skrivet 13 jan 2008 20:18
Tack för era snabba svar! :) Oh jisses, jag minns inte var jag har fått tag på den sista bilden - jag tillbringade ett par timmar med att kolla igenom google-resultaten jag fick när jag sökte på "bridal hair photo gallery" och sparade bilder allt eftersom jag hittade något fint..så jag vet inte.
Lostman
Antal inlägg: 16
Loggade in: 03 apr 2008
Utloggad
Skrivet 18 jan 2008 13:34
Asså, jag är ju en ganska praktiskt lagd tös, och jag tycker personligen att det skulle vara svårt att ha hår flygande runt ansiktet hela dagen, och få det att ligga snyggt i flera timmar (särskilt om det blir fest). Därför tycker jag att det är ganska bra (och snyggt) att fästa upp håret lite.
Jag gillar nr 2 bäst, det är mycket fritt fall och ändå lite bort från ansiktet!
Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!