BröllopsGuiden
13 jan 2008 18:25       9 svar    2653 klick

Fotograf i Båstad/Laholm?

p169fie
Antal inlägg: 1
Loggade in: 28 jul 2008
Utloggad
Jag och sambon ska gifta oss utanför Båstad och försöker att hitta en bra fotograf i området. Har försökt leta på nätet men inte hittat något av värde. Vi är båda från Malmö så vi har verkligen ingen aning...
bagatelle76
Antal inlägg: 107
Loggade in: 25 mar 2010
Utloggad
Skrivet 14 jan 2008 18:54
Det finns en jätteduktig fotograf i Halmstad (ligger inte långt från Båstad). Han har en butik/atelje på Vicktoriagatan mitt inne i Halmstad som heter"Mike fotograf" :)
AC
Loggade in: 15 aug 2008
Utloggad
Skrivet 15 aug 2008 10:11
Nu kanske ni redan är gifta och har hittat fotograf. Annars kan jag tipsa om att Expert i Laholm har fått en ny jätteduktig fotograf.

www.snfoto.se
sanys
Antal inlägg: 4
Loggade in: 17 feb 2012
Utloggad
Skrivet 17 feb 2012 20:05

Själv bor jag i Helsingborg men goda vänner till oss som bor i Halmstad tog bröllopskort iiso photographing , de var jättefina. Är det någon som vet någon bra fotograf i Helsingborgstrakten får ni gärna ge tips till oss. Vi ska gifta oss till hösten och letar fotograf!

livsandra
Loggade in: 29 jan 2013
Utloggad
Skrivet 23 jan 2013 00:46

Pröva och hör med Bröllopsfotograf Jens C Hilner. Han är från Malmö men tar bilder över hela Sverige. Han är fantastiskt duktig. Vi blev jättenöjda, bra service också. Han är ju ganska känd och så men var inte omöjlig. Vi dealade till oss ett bra pris. Man får även alla bilderna och kan göra vad man vill med dem. PS Boka mötet för det är riktigt bra han tipsar om massa annat också. Han gav oss kontakter till det mesta till vårt bröllop.

http://www.jenschilner.com/wedding

Hanna_L
Antal inlägg: 3
Loggade in: 26 feb 2013
Utloggad
Skrivet 26 feb 2013 13:19

Jag har anlitat www.photodesign.nu de utgår från Helsingborg, men fotograferar i hela sverige. Har inte ångrat mitt val en sekund hittills, de är verkligen supertrevliga och har precis allt jag letar efter hos en bröllopsfotograf. Kolla in deras hemsida och se deras fina bilder! :)

Du måste vara inloggad för att svara på inlägget!